ofurniture.co.il

שאלה

איזה סוג של ריהוט משרדי יתאים בצורה האופטימאלית כעמדות עבודה למוקדניות?
23/12/2012

תשובה


בדרך כלל מוקדנות הינה עבודה דינאמית ומכאן נגזרת המלצתנו הראשונה: חלל עבודה פתוח ומעורב, המאפשר גישה מהירה ונוחה למידע כללי (נתוני שיחות, שביעות רצון וכו'), מידע ספציפי (חשבונות לקוח, מבצעים וכו') ויעץ של עמיתים או מנהלים.

מדובר בראש ובראשונה במתן שירות, ולכן חשוב מאוד ליצור סביבת עבודה נוחה וממוזגת. לבסוף, מדובר על עבודה מהירה, ולכן חשוב ליצור תנאי תאורה טובים וגיוון אסטטי. לפי שלוש המלצות אלו, ובהתאם למרכזי השירות הגדולים בעולם, המודל שהתקבל בשנים האחרונות הוא חדרים גדולים עם צגי ענק המציגים מידע כללי וצג מחשב (יחיד או כפול) לכל מוקדנית, עם יכולת גישה מהירה ליעץ ניהולי.



v
תוכן מומלץ
Copyright © 2019 ofurniture.co.il כל הזכויות שמורות
אתר חנויות ריהוט משרדי מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום ריהוט משרדי
מחפשים ריהוט משרדי? מלאו את הטופס וקבלו הצעות
אנחנו עובדים עם חנויות רהיטי משרד מובילות בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!