ofurniture.co.il

שאלה

שמעתי גדולות ונפלאות לגבי שיטות הopen space. אנחנו משרד שירותי תוכנה קטן (6 מהנדסים) ורצינו לנסות את השיטה. איזה ציוד הייתם ממליצים לנו לקנות ומה העלות המשוערת של כל החבילה?
31/10/2013

תשובה


אכן, שיטת המרווח הפתוח (אופן ספייס) זוכה לפופולאריות רבה, בעיקר בקרב חברות קטנות ודינמיות. הרציונל הוא לא רק להקטין עלויות קבועות (על ידי "צמצום" שטח העבודה) אלא גם להקל על תקשורת בין עובדים וליצור אווירה "עובדת" ושיתופית במשרד. במקרה שלכם, הייתי ממליצה על שולחן גדול מאוד, בשטח של משהו כמו 8 מ"ר, כדי ליצור מספיק מקום לכולם.

מסכי LED יעשו את העבודה, כאשר לא כדאי לרכוש מסכים גדולים מ24 אינץ' (יצרו סביבה לא נוחה לתקשורת בין שני צידי השולחן). לגבי כסאות, הייתי ממליצה על כסאות "מזכירה". עלות הכסאות (6) היא משהו בסביבות ה-5 אלף ₪, עלות השולחן (ביצור אישי) היא בסביבות ה-8 אלף, ואת המסכים ניתן לרכוש ב-4 אלף, כך שהעלות המשוערת של כל העמדה (פלוס חיווט, התקנה והוצאות לא צפויות נוספות) לא אמורה לעבור את ה20 אלף. כמובן שכל ההוצאות הללו מוכרות לצורכי מס.



v
תוכן מומלץ
Copyright © 2019 ofurniture.co.il כל הזכויות שמורות
אתר חנויות ריהוט משרדי מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום ריהוט משרדי
מחפשים ריהוט משרדי? מלאו את הטופס וקבלו הצעות
אנחנו עובדים עם חנויות רהיטי משרד מובילות בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!