עמדת עבודה בבאר שבע

רוצים ליצור במשרד עמדות עבודה נוחות ואיכותיות? הגעתם למקום הנכון! כאן תוכלו לקבל את כל הפרטים לגבי עמדות עבודה: כיצד מתכננים אותן, מה הן צריכות לכלול ומידע נוסף ופרקטי בנושא. 

@@@

תכנון ויצירת עמדות עבודה, ישפיע משמעותית על נוחות העובד בעת שהותו במשרד ובהתאם גם על תפוקתו ותחושת הלויאליות שלו אל מקום העבודה. מהסיבה הזאת, ישנה חשיבות להשקיע בנושא זה את החשיבה ובבחירת פרטי ריהוט משרדי אשר מרכיבים את עמדת העבודה כגון: כסאות משרד, שולחן מחשב וכדומה, תוך שימת דגש על פרמטרים שונים.

למה חשוב לשים לב בעת בחירת עמדות עבודה:

  • לפונקציונאליות שלהן בהתאם לסוג העבודה המבוצעת בהן
  • לעיצובן ולהשתלבות שלהם עם העיצוב הכללי של המשרד
  • לכל מכלול הפריטים אשר מרכיב את אותן עמדות עבודה
  • לאיכות החומרים
  • לנוחות השימוש באותן עמדות
מעוניינים בפרטים נוספים על עמדות עבודה? כאן תוכלו לקרוא מאמרים ומדריכים בנושא. בנוסף, אתם מוזמנים למלא טופס ואנו נדאג שיחזרו אליכם בהקדם
קרא עוד
רהיטי איכות ש.ח.ק בעמ

הפועלים 21 באר שבע 84872

חברת "רהיטי איכות ש.ח.ק" קיימת למעלה מ- 8 שנים ועוסקת בייבוא, אחסון, רכישה ומכירה מסין של מוצרים שונים. אנו שמים בראש סדר העדיפויות שלנו את הבחירה המוקפדת של המוצרים...

שאלות ותשובות בתחום עמדת עבודה

כמה עולה לקנות ציוד משרדי בבאר שבע?

אתר האינטרנט ריהוט משרדי מאפשר לכם למצוא את כל החנויות המוכרות ציוד משרדי באר שבע, להשוות מחירים, לבדוק את איכותם ולבחור מביניהן את החנות המשתלמת ביותר עבורכם. תוכלו למצוא מדפים, פתרונות אחסון, את כל סוגי הריהוט המשרדי ועוד באיכות גבוהה ובשירות מעולה. 

מה חשוב לבדוק לפני שמחפשים ריהוט משרדי בבאר שבע?

באמצעות כניסה לאתר ריהוט המשרדי בכתובת ofurniture.co.il תוכלו לקבל מידע רלוונטי רב ומדרירים בנושא ריהוט משרדי כדי שתוכלו לדעת מראש מה כדאי לכם לרכוש עבור המשרד שלכם, מה מומלץ ומה לא, ולהגיע לשלב חיפוש חנות ריהוט משרדי באר שבע כשאתם בטוחים וסמוכים למה אתם זקוקים ולבחור נכון את הציוד שאתם צריכים.

מהו ריהוט משרדי?

ריהוט משרדי מותאם לתנאי עבודה ממושכים וכולל בדרך כלל שולחן גדול ורחב, ארון לאחסון תיקיות וקלסרים, כיסאות נוחים לאירוח לקוחות וכיסא אגרונומי לשמירה על בריאות הגב בזמן שאתם עובדים. הריהוט המשרדי יכול להיות פשוט מאד וחסכוני עבור משרדים של בתי עסק בצמיחה, ומפואר ויוקרתי עבור בתי עסק אמידים ומצליחים. בשנים האחרונות הפכו סביבות העבודה למעוצבות ומלאות השראה ואיתן גם עולם הריהוט המשרדי זוכה לפריחה עם שפע של עיצובים מתוחכמים שמטרתם להפוך את הבית השני שלכם, המשרד, למקום נעים וחמים למראה ונוח מאד ליצירה, לשגשוג ולהצלחה. 

שמעתי גדולות ונפלאות לגבי שיטות הopen space. אנחנו משרד שירותי תוכנה קטן (6 מהנדסים) ורצינו לנסות את השיטה. איזה ציוד הייתם ממליצים לנו לקנות ומה העלות המשוערת של כל החבילה?

אכן, שיטת המרווח הפתוח (אופן ספייס) זוכה לפופולאריות רבה, בעיקר בקרב חברות קטנות ודינמיות. הרציונל הוא לא רק להקטין עלויות קבועות (על ידי "צמצום" שטח העבודה) אלא גם להקל על תקשורת בין עובדים וליצור אווירה "עובדת" ושיתופית במשרד. במקרה שלכם, הייתי ממליצה על שולחן גדול מאוד, בשטח של משהו כמו 8 מ"ר, כדי ליצור מספיק מקום לכולם.

מסכי LED יעשו את העבודה, כאשר לא כדאי לרכוש מסכים גדולים מ24 אינץ' (יצרו סביבה לא נוחה לתקשורת בין שני צידי השולחן). לגבי כסאות, הייתי ממליצה על כסאות "מזכירה". עלות הכסאות (6) היא משהו בסביבות ה-5 אלף ₪, עלות השולחן (ביצור אישי) היא בסביבות ה-8 אלף, ואת המסכים ניתן לרכוש ב-4 אלף, כך שהעלות המשוערת של כל העמדה (פלוס חיווט, התקנה והוצאות לא צפויות נוספות) לא אמורה לעבור את ה20 אלף. כמובן שכל ההוצאות הללו מוכרות לצורכי מס.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

נגריית אתגר

אופיס דיפו מול קרביץ - איזו עמדת עבודה מתאימה לכם?

מצד אחד הרשת הבינלאומית, מצד שני הרשת הישראלית, מי מציע עמדת עבודה חסכונית וטובה ביותר, אופיס דיפו או קרביץ?אופיס דיפו- "design" בגלל העיצובבאתי,...

עמדות עבודה - העמדה קובעת את היעילות

עמדות עבודה - העמדה קובעת את היעילות

עם קרוב ל-9 שעות עבודה מול המחשב בישיבה, עמדת העבודה הופכת להיות הבית השני שלנו. הנה כמה דוגמאות לעמדות עבודה שיארחו אותנו בשמחה עמדת עבודה...

מחיצות אופן ספייס - לפתוח את מרחב המחשבה

מחיצות אופן ספייס - לפתוח את מרחב המחשבה

זה לקח לנו עשור , אבל בסופו של דבר גם אנחנו נסחפנו אחר האופן ספייס המשרדי תחילה היסטוריה: בערך לפני כעשור הצטרפה ישראל לתהליך שסחף...