ריהוט משרדי » מאמרים וחדשות » איך לבחור מזגן למשרד - השיקולים החשובים לבחירה הנכונה

איך לבחור מזגן למשרד - השיקולים החשובים לבחירה הנכונה

בבחירת מזגן למשרד, הדבר החשוב ביותר הוא להבין מהו החלל הדרוש לקירור. הערכת גודל המשרד שלך היא הצעד הראשון בקביעת יכולת הקירור הנכונה. משרד קטן עם מעט דיירים ידרוש מזגן שונה ממשרד גדול בחלל פתוח עם עובדים רבים.

כדי לקבוע את כושר הקירור המתאים, חשב את גודל השטח של המשרד שלך. מדדו את האורך והרוחב של כל חדר, הכפלו את שני המספרים וחברו את הסכומים של כל החדרים. זה ייתן לך הערכה של סך השטח. .

עם זאת, כי יש לקחת בחשבון גם גורמים אחרים בעת קביעת כושר הקירור. לדוגמה, מספר החלונות, הכיוון שלהם ורמות הבידוד יכולים להשפיע על רווח או אובדן החום במשרד. אם המשרד שלך מקבל הרבה אור שמש או שיש לו בידוד גרוע, ייתכן שתצטרך כושר קירור גבוה יותר כדי לפצות על החום הנוסף.

יעילות אנרגטית: מה זה אומר ולמה זה חשוב?

יעילות אנרגטית היא שיקול מכריע בבחירת מזגן למשרד שלך. לא רק שיש לזה השפעה ישירה על חשבונות האנרגיה שלך, אלא שהוא גם תורם להפחתת טביעת הרגל הפחמנית של המשרד שלך. להלן שני גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת הערכת היעילות האנרגטית של מזגן:

יחס יעילות אנרגטית עונתי

דירוג יעילות אנרגטית מודד את יעילות הקירור של מזגן לאורך עונת קירור טיפוסית. ככל שהדירוג גבוה יותר, כך היחידה חסכונית יותר באנרגיה.

ככל שלמזגנים יהיה דירוג גבוה עשוי להיות עלות נמוכה יותר, הם יכולים לחסוך לך כמויות משמעותיות של כסף בטווח הארוך באמצעות צריכת אנרגיה מופחתת. שקול לבחור במזגן עם דירוג יעילות של 14 ומעלה ליעילות אנרגטית אופטימלית.

טכנולוגיית אינוורטר

טכנולוגיית אינוורטר היא תכונה שנמצאת בחלק מהמזגנים המסייעת למקסם את היעילות האנרגטית. מזגנים מסורתיים פועלים במהירות קבועה, נדלקים ומכבים כדי לשמור על הטמפרטורה הרצויה.

לעומת זאת, טכנולוגיית אינוורטר מאפשרת למדחס להתאים את מהירותו בהתאם לצרכי הקירור, וכתוצאה מכך בקרת טמפרטורה מדויקת יותר וצריכת אנרגיה מופחתת. למרות שמזגנים עם טכנולוגיית אינוורטר עשויים להיות יקרים יותר, הם מספקים חיסכון גדול יותר באנרגיה לאורך זמן.

כמה רעש עושה המזגן?

בבחירת מזגן למשרד, חיוני לקחת בחשבון את רמת הרעש שהוא מייצר. רעש מוגזם עלול להסחת דעת משמעותית ולשבש את הפרודוקטיביות במקום העבודה. להלן מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת הערכת רמת הרעש של מזגן:

דירוג דציבלים (dB): דירוג הדציבלים מודד את עוצמת הצליל של מזגן. דירוגי dB נמוכים יותר מעידים על פעולה שקטה יותר. חפשו מזגנים עם דירוג dB בין 50-60 dB, מה שנחשב שקט יחסית. זכור שיצרנים מסוימים מספקים דירוגי דציבלים נפרדים עבור יחידות פנימיות וחיצוניות, אז קחו בחשבון את שניהם בעת קבלת ההחלטה.

תכונות הפחתת רעש: חלק מהמזגנים מגיעים עם תכונות הפחתת רעש שנועדו למזער את רמות הקול. תכונות אלו עשויות לכלול תאי מדחס מבודדים, חומרים בולמי קול ולהבי מאוורר שתוכננו במיוחד. שקול מזגנים עם תכונות אלה אם הפחתת רעש היא בראש סדר העדיפויות עבור סביבת המשרד שלך.

שיקולי מיקום: מיקום נכון של המזגן יכול להשפיע גם על רמות הרעש. הימנע מלהציב את היחידה באזור מרכזי שבו רעש עלול להשפיע על חללי עבודה מרובים. במקום זאת, מקם את המזגן במיקום שממזער את השפעתו על רמות הרעש במשרד.

מזגן למשרד

הוצאות ההתקנה והתחזוקה השוטפת

בבחירת מזגן למשרד שלך, חשוב לקחת בחשבון הן את ההתקנה והן את הוצאות התחזוקה השוטפות. עלויות אלו יכולות להשפיע באופן משמעותי על התקציב שלך בטווח הארוך. הנה כמה גורמים שכדאי לזכור:

  • עלויות התקנה: התקנת מזגן כוללת יותר מסתם רכישת היחידה. תצטרך לשקול את עלות ההתקנה המקצועית, כולל כל עבודת חשמל או שינויים נחוצים בחלל המשרד שלך. קבל הצעות מחיר מקבלנים בעלי מוניטין כדי להשוות מחירים ולהבטיח שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר לכספך.
  • תחזוקה: תחזוקה שוטפת חיונית כדי לשמור על הפעלת המזגן בצורה חלקה ויעילה. קחו בחשבון את העלות של חוזה תחזוקה או הסכם שירות בבחירת מזגן. זה אמור לכסות בדיקות שגרתיות, ניקיון, למלא גז במזגן ותיקונים קלים.
  • החלפת מסננים וניקוי: מזגנים דורשים החלפת מסננים וניקוי שוטפים כדי לשמור על ביצועים מיטביים. קחו בחשבון את העלות של החלפת מסננים וכל חומרי ניקוי נוספים כאשר בוחנים הוצאות שוטפות. לחלק מהיחידות יש מסננים לשימוש חוזר, שיכולים לחסוך לך כסף בטווח הארוך.
  • כיסוי אחריות: עיין בפרטי האחריות שסופקו על ידי היצרן. שקול את אורך האחריות ומה היא מכסה, כולל חלקים ועבודה. אחריות מקיפה יכולה לספק שקט נפשי ואולי לחסוך לך כסף על תיקונים או החלפות.

איכות אוויר: מה זה אומר?

איכות האוויר היא שיקול חשוב בבחירת מזגן למשרד. איכות אוויר ירודה עלולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות ולהפחית את התפוקה בקרב העובדים. להלן שלוש כותרות משנה כדי לחקור את הנושא עוד יותר:

יכולת סינון: מזגן איכותי צריך להיות בעל יכולות סינון יעילות להסרת אבק, אלרגנים ומזהמים נוספים מהאוויר. חפשו יחידות עם מערכות סינון מתקדמות, כמו מסנני HEPA או מסנני פחם פעיל. מסננים אלה יכולים ללכוד אפילו את החלקיקים הזעירים ביותר, ולהבטיח אוויר נקי ובריא יותר לחלל המשרד שלך.

אפשרויות אוורור: אוורור נכון הוא חיוני לשמירה על איכות אוויר טובה. חלק מדגמי המזגנים מציעים תכונות אוורור המאפשרות לאוויר צח מבחוץ לזרום אל חלל המשרד. זה עוזר להפחית את הצטברות אוויר עומד ולשפר את איכות האוויר בתוך הבית.

בקרת לחות: שמירה על רמת לחות אופטימלית חיונית לסביבת עבודה נוחה ובריאה. עודף לחות יכול לקדם את הצמיחה של עובש וטחב, בעוד לחות נמוכה עלולה להוביל ליובש ואי נוחות. חפש מזגנים שיש להם תכונות בקרת לחות, כגון מסיר לחות או הגדרות לחות מתכווננות.

בחירת המותג הנכון: האם כדאי לשלם עבור שם?

כשזה מגיע לבחירת מזגן למשרד שלך, המותג שתבחר יכול לעשות הבדל משמעותי מבחינת ביצועים, אמינות ותמיכת לקוחות. הנה שלושה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם כדאי לשלם עבור מותג ידוע:

1. מוניטין ואמינות: למותגים מבוססים יש לרוב רקורד מוכח ומוניטין של ייצור מוצרים באיכות גבוהה. הם משקיעים במחקר ופיתוח כדי לשפר כל הזמן את הטכנולוגיה שלהם, כדי להבטיח שהמזגנים שלהם יהיו יעילים ועמידים.

2. אחריות ותמיכת לקוחות: מותגים ידועים מציעים בדרך כלל כיסוי אחריות ותמיכת לקוחות טובים יותר בהשוואה למותגים פחות מוכרים. המשמעות היא שבכל מקרה של תקלה או תקלה, תוכלו לסמוך על שירות הלקוחות של המותג שיעניק סיוע מהיר ופתרון כל בעיה.

3. זמינות חלקי חילוף ושירות: יתרון נוסף בבחירת מותג מוכר הוא הזמינות של חלקי חילוף ומרכזי שירות. במקרה שהמזגן שלך דורש תיקונים או חלקי חילוף, בדרך כלל קל יותר למצוא אותם וליצור אותם עבור מותגים פופולריים. זה מבטיח זמן אספקה מהיר יותר לתיקונים וממזער זמן השבתה פוטנציאלי במשרד שלך.

עוד באותו נושא

ציוד משרדי נלווה למחשב - מה לכלול ברשימה

ציוד משרדי נלווה למחשב - מה לכלול ברשימה

בעת הקמת משרד הקשור למחשב, חשוב להתחיל עם מרכיבי הליבה, המשמשים כבסיס לכל הפעולות. הפריט הראשון ברשימה הוא יחידת העיבוד המרכזית (CPU), הפועלת...

מכונת קפה למשרד - כל מה שחשוב לקחת בחשבון

מכונת קפה למשרד - כל מה שחשוב לקחת בחשבון

כאשר בוחנים מכונת קפה למשרד שלכם, הצעד הראשון הוא להבין את צרכי הקפה של מקום העבודה שלכם. זה כולל הערכת מספר כוסות הקפה הנצרכות בדרך כלל במהלך...

כיצד בוחרים כסאות משרד

כיצד בוחרים כסאות משרד

כאבי גב נחשבים לכאבים הנפוצים ביותר בגוף האדם, את רוב שעות היממה עושה האדם בישיבה בעבודתו. לא תמיד מדובר במושבים או כסאות בריאים לגב. הקשר...

פתרונות אחסון - כל חפץ נמצא במקום

פתרונות אחסון - כל חפץ נמצא במקום

בסרטים זוכים פתרונות אסחון שונים למקום של כבוד, שם מסתירים את המסמכים הסודיים. גם אם אצלכם בעסק זה לא כך, עדיין פתרונות אחסון יעזרו לכם...

מדריך ריהוט משרדי

מדריך ריהוט משרדי

אם אתם עומדים בפני פתיחת משרד חדש, או מעוניינים לשנות בו את הריהוט , המאמר הוא בשבילכם לנסות לכתוב מאמר של 400-500 מילה על ריהוט משרדי,...