איזה סוג של ריהוט משרדי יתאים בצורה האופטימאלית כעמדות עבודה למוקדניות?
בדרך כלל מוקדנות הינה עבודה דינאמית ומכאן נגזרת המלצתנו הראשונה: חלל עבודה פתוח ומעורב, המאפשר גישה מהירה ונוחה למידע כללי (נתוני שיחות, שביעות רצון וכו'), מידע ספציפי (חשבונות לקוח, מבצעים וכו') ויעץ של עמיתים או מנהלים.
מדובר בראש ובראשונה במתן שירות, ולכן חשוב מאוד ליצור סביבת עבודה נוחה וממוזגת. לבסוף, מדובר על עבודה מהירה, ולכן חשוב ליצור תנאי תאורה טובים וגיוון אסטטי. לפי שלוש המלצות אלו, ובהתאם למרכזי השירות הגדולים בעולם, המודל שהתקבל בשנים האחרונות הוא חדרים גדולים עם צגי ענק המציגים מידע כללי וצג מחשב (יחיד או כפול) לכל מוקדנית, עם יכולת גישה מהירה ליעץ ניהולי.